This blog is about books, eBooks , my memories .

Saturday, August 17, 2013

َAdd a Project in profile

 

Your Experience

 

 

 

 

 

 

 

در این بخش فرصت خوبی برای نشان دادن تجربیاتتان وجود دارد. بسیاری از مردم مشاغل قبلی شان از فارغ التحصیلی تا زمان حاضر را در این قسمت فهرست می کنند. این کار جالبی نیست . من مطمئنم اگر شما قبلاً کارمند ارتش بودید، برای کسی که می خواهد با شما تجارت کند، چندان مهم نیست. حتی ممکن است تأثیر منفی نیز داشته باشد و از معامله با شما منصرف شود

 

 

 

 

 

از این قسمت برای فهرست کردن کارها، یا مهارت هاییکه مرتبط با شغلی که هم اکنون انجام می دهید استفاده کنید. به پروفایل من نگاه کنید. توجه کنید که من از فعالیت هایی که به تازگی(سه ماهه اخیر ) انجام داده ام به عنوان تجربیاتم استفاده می کنم

 

 

 

 

 

یک شرح کار غنی از کلید واژه ها ی مرتبط با حرفه ی کنونی ام و در پس زمینه نیزبرای جذابیت بیشتر آنچه را احساس می کنم قرار داده ام. مطمئن شوید که با یک شرح کار مملو از کلید واژه ها پروفایلتان را جالبتر و جستجو پذیرتر می سازید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projects

 

 

 

 

 

 

من عاشق این قسمت هستم. اینجا فرصتی برای سخن گفتن درباره کارهایی که در دست انجام است می باشد. شاید در حال نوشتن یک کتاب، برگزاری یک دوره آموزشی، ساخت یک نرم افزار و یا تولید یک محصول هستید. فرقی نمی کند چه انجام می دهید، آن را به این بخش پروژه اضافه کنید و تعدادی کلید واژه مرتبط و یک عالمه هیجان نیز به آن بیفزایید

 

 

 

 

 

مردم را درباره آن چه انجام می دهید هیجان زده کنید و نشان دهید که چه انجام می دهید. در تصویر زیر نحوه افزودن پروژه را می بینید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاهای خالی را پر کنید و روی اضافه کردن پروژه کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Best Wishes
 M.T

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com