This blog is about books, eBooks , my memories .

Monday, June 29, 2015

نکند شوخی ات گرفته !



سلام، صبح بخیر

« خداوند تمام دعاهای ما را مستجاب می کند. گاهی پاسخ آن بله است، گاهی نه، گاهی پاسخ این است که نکند شوخی ات گرفته!
                                                                                جک دمسی »

______________________________
_________



CAMP MCBRIDE, 6th September
Dear Daddy,

Your letter didn't come in time ( I am pleased to say). If you wish your instructions to be obeyed, you must have your secretary transmit them in less than two weeks. As you observe, I am here, and have been for five days.

The woods are fine, and so is the camp, and so is the weather, and so are the McBrides, and so is the whole world. I'm very happy!

There's Jimmie calling for me to come canoeing.
Goodbye-- sorry to have disobeyed, but why are you so persistent about not wanting me to play a little ? When I've worked all the summer I deserve two weeks. You are awfully dog-in-the-mangerich.

However--I love you still, Daddy, in spite of all your faults.
Judy

اسم
instruction فرمان، سفارش، راهنمایی، دستورالعمل

فعل
transmit  مخابره کردن، رساندن، فرستادن
deserve  سزاوار بودن، شایستگی داشتن، لایق بودن


اردوی مک براید
6 سپتامبر

بابای عزیز

نامه شما به موقع به دستم نرسید . اگر مایل هستید که من مجری دستورات شما باشم، خواهشمندم به منشی خودتان دستور بدهید که اوامر شما را دو هفته زودتر به من ابلاغ نماید

همانطور که ملاحظه می فرمایید من 5 روز است که اینجا هستم و همین حالا نامه ی شما رسید
 
جنگل ها سر سبز و خرم ، اردو قشنگ ، هوا مطبوع و روح نواز و خانواده مک براید لبریز از محبت و دنیا پر از لذت است، من هم بسیار شاد و خرسندم

همین حالا جیمی دارد مرا صدا می کند که با او به قایق رانی بروم. خدانگهدار


از این که دستورات شما را اجرا نکردم عذر می خواهم . اما من نمی فهم که شما چرا با تفریح من مخالف هستید؟ من که تمام تابستان را کار کرده ام. حق دارم دو هفته تفریح کنم. خیلی نسبت به من سخت گیری می کنید
 
به هر حال بابا جان، با همه ی این اشتباهاتتان دوستتان دارم

جودی


_______________________________________



M.T

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com