This blog is about books, eBooks , my memories .

Tuesday, December 20, 2016

شب چله مبارک


 Dec 20, 2016, آخر پاییز ۳۰ آذر
 جوجه‌هاتو شمردی، آخر پاییزه آ

💞Happy Yalda💕

 Dec 21, 2016، اولین روز زمستان ۱ دی

Winter Solstice 2016 (Northern Hemisphere)



Dec 20, 2016، آخر پاییز ۳۰ آذر

اصولاً  تغییر و تحول را دوست دارم، یا به عبارتی دیگر از سر به سر گذاشتن شعرا لذت می‌برم :) این بار رفتم سراغ فروغ و ناخنک زدم به یکی از شعرهای مورد علاقه‌ام . 

فروغ آن قدر بزرگوار است که تصور نکنم ناراحت شود. فروغ، یادت رفته بود از شب یلدا شعر بگویی، برای همین من دو سطر به سروده‌ی زیبات اضافه کردم:  چقدر شب چله خوب است، چقدر مزه‌ی انار یلدا خوب است و من چقدر از همه چیزهای خوب خوشم می‌آید.

و صد البته چقدر من از شعرهای فروغ خوشم می‌آید به ویژه زمستان‌ها ، سالگرد فروغ نزدیک است یادش گرامی.


image: psdgraphics

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com