This blog is about books, eBooks , my memories .

Wednesday, February 28, 2018

شهرآورد هشتاد و ششم


من بیش از حد هیجان‌زده‌ام؛ امروز سر ساعت سه و چهل و پنج دقیقه، قرار است هشتاد و ششمین دربی برگزار بشود.
من بیش از حد هیجان‌زده‌ام؛ شهرآورد هشتاد و ششم مهمانان ویژه‌ای دارد، آقای جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا و مارکو فان باستن (همان فوتبالیستی نیست که در کودکی  کارت‌های فوتبالیش را داشتیم؟).
 من بیش از حد هیجان‌زده‌ام؛ چون دوباره آبی‌ها و قرمزها  مسابقه دارند و این آخرین داربی امساله. 
  من بیش از حد هیجان‌زده‌ام؛ چون دوباره قرمزها و آبی‌ها  مسابقه دارند و این آخرین داربی امساله.
من بی‌نهایت هیجان‌زده خواهم شد آن هنگام که همه‌ی شیرزنان سرزمین آزادم ایران، اجازه‌ی تماشای شهرآورد هشتاد و هفتم را در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

به امید تماشای یک مسابقه‌ی عالی
و به امید روز موعود

M.T :)


اگر سن‌ ما یک ریزه
​ ​بالاتر بود الآن می‌توانستیم با خاطره‌ی تماشای داربی
در ورزشگاه
به دخترهای جوان پز بدهیم، حیف!
​ ​


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com