This blog is about books, eBooks , my memories .

Monday, January 28, 2019

خداحافظ رویاهای من

خداحافظ رویاهای من
                             خداحافظ تیم رویایی من

تو فوق‌العاده‌ترین تیم آسیایی
                               و این خنده دارترین جوکی بود که مشاهده کردم: ضعیف‌ترین  تیم حال حاضر آسیا (ژاپن) قدرتمند‌ترین تیم حال حاضر آسیا (ایران) را شکست داد.

تیم رویایی من
                       به این جوک مسخره نمی‌خندم و خون گریه می‌کنم

اما این را بدان که تا ابد تمام روزهایی را که در یک سال اخیر در کنارت گذراندم فراموش نخواهم کرد

                        روزهایی که با اشک و لبخند ، استرس و هیجان گذشت
                                                                                     این پایان قشنگی برای قدرتمندترین تیم آسیا نبود
     
                    و شاید این آخرین باری باشد که من اینقدر زیاد برای تیم ایران اشک می‌ریزم
     
حق ما این نبود
                         اما کی تو این دنیا حق به حق‌دار رسیده؟ کی؟

             خداحافظ رویاهای من







0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com