This blog is about books, eBooks , my memories .

Tuesday, May 15, 2018

از راه رفتن خسته شدی شروع به دویدن کن


صد هزار نفر در تیمم هستند چون هدفی عالی داشتم
یک جمله قشنگ شنیدم که می‌گوید: «هروقت از راه رفتن خسته شدی شروع به دویدن کن.» من واقعاً این را در زندگی استفاده کردم؛ هر جا که احساس می‌کردم خسته شدم انرژی‌ام چند برابر می‌شد، قوی‌تر می‌شدم و خیلی مصمم‌تر و جدّی‌تر به هدفم نگاه‌ می‌کردم. هر چقدر سختی‌هایم بیشتر می‌شد انرژی‌ام دو‌ برابر می‌شد.
 

در هجده سالگی با بحث بازاریابی شبکه‌ای آشنا شدم. یک سال تمام کار کردم. بعد از یک سال ۱۱ نفر در تیمم ثبت‌نام کردند که فقط یکی از آنها فعال بود. شما به هر کسی در بازاریابی شبکه‌ای بگویید بعد از یک سال کار یک نفر در تیمت فعال است بعید می‌دانم که در این مسیر بماند ولی من ادامه دادم چون چرایی و دلیل محکمی برای انجام کارم داشتم. 

 

من در تمام زندگی سعی کردم اول فکر کنم بعد کار کنم یعنی به فلسفه‌ی کاری که می‌کنم فکر کنم به پتانسیل‌هایی که در کار وجود دارد فکر کنم  و بالاخره به جایی رسیدم که الآن چند صد هزار نفر در سازمان فروش من فعالیت می‌کنند. به خاطر اینکه من در این کار ماندم و عقب نکشیدم ایشان الآن شغل دارند و درآمد کسب می‌کنند از درآمدهای ماهانه چند صد میلیون تومانی در نظر بگیرید تا درآمد ماهی چهل-پنجاه هزار تومان.


هر کاری که می‌خواهید انجام دهید،
 قبل از انجام آن را با سنگ محک عشق بسنجید.


مجید عمیق، کارآفرین موفق و مدرس مهارت‌های زندگی


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com