This blog is about books, eBooks , my memories .

Sunday, May 12, 2019

تو هیچوقت تنها گام برنخواهی داشت


یک بازی باقی‌مانده تا پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ جزیره. هنوز کسی نمی‌داند کدام تیم قهرمان می‌شود لیورپول یا من سیتی؟ آنها فقط یک امتیاز با هم فاصله دارند. آرزوی تمام هواداران لیورپول در سراسر دنیا قهرمانی تیم پر‌افتخارشان است. آیا لیورپول پس از بیست و نه سال قهرمان لیگ برتر می‌شود؟ آنها این فصل بی‌نظیر بودند. هواداران عاشق این تیم هستند. برای ما مسلمانان افتخاریه که دو مسلمان دو ضلع از سه ضلع خط حمله لیورپول را تشکیل می‌دهند: محمد و سادیو. 

ایرانی‌ها این فصل لیگ جزیره را با دقت بیشتری دنبال کردند؛ بعد اینکه انصاری‌فرد و جهانبخش به جزیره پیوستند. علی‌رضا جهانبخش که فصل قبل تو آلکمار خوش درخشید و آقای گل شد، هنوز تو برایتون گل نزده، یعنی امشب گل می‌زنه؟ 


دو روز پیش تولدم بود. یادتونه چند سال پیش یکی از آرزوهای تولدم نوشتن یک کتاب بود؟ راستش پارسال یکی از چالش‌هام نوشتن یک رمان در سی روز بود و به قول مت کاتس من نوشتمش. یک داستان فانتزی تخیلی درباره‌ی چند تا دوست که یکیشون فوتبالیست بود. اسم فوتبالیسته علی‌رضا بود و واقعیتش وقتی که داستان را می‌نوشتم مبهوت گل‌زنی علی‌رضا جهانبخش در اروپا شده بودم. خلاصه داستانم ربطی به زندگی واقعی جهانبخش نداشت اما از موفقیت او الهام گرفته بود. امیدوارم جهانبخش این فصل را خوب تمام کند و فصل بعد با گلهای زیبایش ایرانی‌ها را به وجد بیاورد.


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com