This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, May 10, 2019

تولدم مبارک

امروز تولدمه
تولدم مبارک
از خانواده و دوستانم سپاسگزارم
جشن تولد خوبی بود

M.T



شب بعد:  از من می پرسند چرا داستانت رو کامل نکردی؟ خب این دلیلش. هرچی می نویسم بر ضدم استفاده میشه. وقتی هفته قبل نوشتم یا امام رضا استقلال ببره، همه‌ گفتن چون نوشتی پدیده میبره و برد. من خون گریه کردم اونقدر ناراحت بودم که پوستر بارسلونا رو پاره پاره کردم. دیشب این تصویر گوگلي رو گذاشتم گفتن چون چشماش رنگ تیم پدیده‌اس، سپاهان بازی رو نمیبره و استقلال هم نمیبره. همینطور هم شد. فقط میدونم این عدالت نیست و امیدوارم یک روزی عدالت برقرار بشه. یکی از دوستام تو دبیرستان میگفت حاضرم هر جای دیگری غیر ایران زندگی کنم حتی جنگلهای آمازون و بورکینافاسو می گفتیم دیوونه‌ای! حالا میفهمم تنها عاقل کلاسمون خودش بوده. باید فوتبال رو به کل فراموش کنم و فقط به فرار فکر کنم . دیوونه شدم؟ شاید؟ میدونم از تمام کلماتی که الآن نوشتم بر ضدم استفاده میشه ولی نمیتونم لال بشم❤ 

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com