This blog is about books, eBooks , my memories .

Wednesday, March 14, 2018

چهارشنبه سوری فوتبالی





الآن دیگر پنج‌شنبه سوریه. سال نو مبارک. دیشب درست همین موقع با آتیش بودم، و از آخرین شب چهارشنبه سال لذت می‌بردم ( البته فرصت کمی داشتم، چون دیشب از عصر تا شب، پشت سر هم فوتبال بود و فوتبال). 
امشب
اما با بارسا هستم. و قرار است از یک مسابقه‌ی فوتبال هیجان‌انگیز لذت ببرم.  گفتم با این که دیر شده، چهارشنبه سوری را تبریک بگویم فکر نکنید یادم رفته،، یا ترسیدم مراسم آتیش‌بازی را برگزار کنم. نه برگزار کردم، و بسیار بی‌خطر و سنتی. فقط آتیش بود و نه هیچ ترقه‌ و بمبی.  سال نو مبارک. به امید سالی پر از دوستی و مهربانی. 


این آخرین یادداشت امسالم نیست، خیلی زود برمی‌گردم.


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com