This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, February 8, 2019

دخترم نور چشم من است


«غصه‌های کوچکی که مرا غمگین کرده است را دیروز
                                                               در میان آواز پرنده‌ها
                                                               فراموش کردم

ترس‌های بیهوده از اتفاقهای آینده را دیروز
                                                         در دشت و دمن
                                                   آنجا که فکرهای خوب به دنیا می‌آیند 
                                                                           فراموش کردم»

چه هفته‌ی خوبی بود این هفته! حضرت محمد صلی‌الله علیه و سلم فرمودند: هر کس دخترم را دوست بدارد در بهشت با من است. با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها، به شروع خوب دیگری فکر می‌کنم. شما چطور؟



آخر هفته‌ی خوبی داشته باشید
M.T :)


تمام آنها که به موفقیت‌های چشمگیری دست‌ یافته‌اند
کسانی بوده‌اند با قدرت ژرف تخیل و رویا
                                                                     ـــــ دکتر تارون









0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com