This blog is about books, eBooks , my memories .

Friday, July 14, 2017

گوگل درایو حالا پشتیبان رایانه شما

 باران هم آمد
بلبلا مژده‌ی بهـــار بیار
خبر بد به بوم باز گــذار
بالاخره و پس از هفته‌ها انتظار، چشم ما به جمال باران روشن شد و خاک تشنه‌ی باغچه نیز که از بهار در فراق سبزه‌هایش به سوگ نشسته بود، ناگهان سیراب شد. سورپرایز قشنگی بود؛ تهران گرمازده یکدفعه چتر آفتابیش را بست و زیر باران رفت. غیر از خبر باران، که یادآور بهار بود، هفته‌ی پیش خبرهای بهاری دیگری نیز داشت، مثل نامه‌ی آقای احمدی‌‌نژاد به رهبر معظم انقلاب و تقاضا برای آزادی برادر عزیزش آقای حمید بقایی و سفر رئیس‌جمهور روحانی به مشهد با لیست اعضای احتمالی کابینه‌ی دوازدهم.

گوگل هم گزینه‌ی تازه‌ای به گوگل درایو افزود که می‌تواند از کل کامپیوتر شخصی پشتیبان تهیه کند. این ویژگی که «پشتیبان‌گیری و همگام‌سازی» نام دارد، به کاربر اجازه می‌دهد برای ایمنی از حوادث ناخواسته ناگهانی، تمام تصاویر، ویدیوها و اسناد رایانه‌ی شخصی‌اش را روی فضای ابری گوگل ذخیره کند. اگر با ۱۵ گیگ فضای رایگان خشنودید، همین الآن دست به کار شوید و فایل‌هایتان را به گوگل درایو آپلود کنید. و اگر نیاز به فضای بیشتری دارید، با مراجعه به بخش قیمت‌گذاری، فضای گوگل درایوتان را ارتقا دهید.

و خبری راجع به اسپیکر گوگل
از این پس، گوگل هوم علاوه بر رادیو، آهنگ‌هایی را پخش می‌کند که از «گوگل‌پلی موسیقی» خریداری یا به آن آپلود کرده‌اید. خوشحال شدید؟
دربی سرخابی‌های پایتخت نیز از قرار معلوم روز سی و یکم تیر در شهر بیله‌فلد آلمان برگزار خواهد شد.
شاد و سربلند باشید
M.T😃😃😃

Google Drive can now back up your entire computer

​​


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com