This blog is about books, eBooks , my memories .

Monday, May 1, 2017

با دست خالی هم می‌توان تجارتی را آغاز کرد



مامان میلیونر
 کیم لوین مادر خانه‌داری بود که در میشیگان زندگی می‌کرد و می‌کوشید بودجه‌اش را تا آخر ماه برساند. همسرش به تازگی کارش را از دست داده بود و کیم می‌دانست باید راهی پیدا کند تا صورت‌حساب‌ها را بپردازد. این فرصت زمانی پیش آمد که او تصمیم گرفت به مناسبتی هدیه‌ای برای معلم فرزندانش درست کند.
همسر کیم که در حیاط منزل مشغول غذا دادن به آهو بود، کیسه‌ی ذرت را با خودش به داخل اتاق آورد و آن را کنار چرخ خیاطی کیم گذاشت. کیم با دیدن کیسه‌ی ذرت فکری به ذهنش رسید.
او با چند تکه پارچه‌ی رنگی کیسه‌هایی دوخت و داخل آن را با ذرت پر کرد، حالا او چند بالشتک درمانی داشت.
این بالشتک‌های درمانی را می‌توان با قراردادن در فریزر و یا با گرم کردن آن‌ها در مایکروویو برای تسکین دردهای مفصلی استفاده کرد.
محصول او با استقبال زیادی روبه‌رو شد و به زودی اشخاصی از مناطق مختلف به او زنگ زدند و پرسیدند از کجا می‌توانند این محصول را تهیه کنند. کیم در مراکز فروش، در اتاقک‌هایی مستقر شد و شروع به فروش بالشتک‌ها کرد.
به زودی و در کمال حیرت دریافت که با فروش این محصول می‌تواند خرج زندگیش را تأمین کند. دو سال بعد کیم محصول خود را در فروشگاه‌های مشهوری چون «ساکز»  می‌فروخت.
امروزه شرکت کیم ده میلیون دلاری است و کتابی در این مورد نوشته است که آن را «مامان میلیونر» خوانده است.


چند رهنمود ساده برای شروع تجارتی خانگی

کیم می‌گوید با دست خالی هم می‌توان تجارتی را آغاز کرد. توصیه‌ی او ساده و عملی است، می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه تجارت خود را شروع کنید:
۱-قدم اول، نوشتن یک برنامه‌ تجاری ساده است. برای خودتان یک وب‌سایت تهیه کنید. این سایت یک الگو برایتان درست می‌کند، شما فقط جاهای خالی را پر کنید. با استفاده از سایت، در سال نخست خواهید دانست که هر روز چه کاری را انجام دهید.
۲-از طریق جست‌و‌جوی گوگل در مورد تولیدکنندگان دیگری که در همین زمینه کار می‌کنند تحقیق کنید.

۳-با یک سرویس آن‌لاین، وب‌سایت خود را راه بیندازید.
 
 کتاب فکر بزرگ:‌دانی دویچ 
 
 
  «هیچ‌چیز خجالت‌آورتر از این نیست که کسی را در حال انجام کاری ببینید که می‌گفتید امکان‌پذیر نیست.» 
                                                           سام اوینگ 
 
  
 به کودکان خود چه بیاموزیم؟ باید به هریک از آنها بگوییم: آیا می‌دانید چه هستید؟ شما یک معجزه‌اید، شما یگانه هستید... شما می‌توانید یک شکسپیر، یک میکل‌آنژ، یک بتهوون شوید. شما استعداد انجام هر کاری را دارید.        پابلو کاسالز


0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com