This blog is about books, eBooks , my memories .

Monday, January 11, 2016

چیزی از دست نمی دهید





گاهی اوقات چاره ای ندارید جز این که، کسب و کاری برای خودتان راه بیندازید، مثلاً بعد از  اخراج، یا پس از ابتلا به یک بیماری سخت و یا تعطیلی شرکت. فرقی ندارند که به چه علت کارتان را از دست داده اید، به هر حال برای گذران زندگی به کاری نیاز دارید، خوشبختانه، چیزی هم برای از دست دادن ندارید، می گویند این درست ترین زمان برای کارآفرینی است.




بزرگ ترین بحران زندگی اش را به فرصتی طلایی تبدیل کرد

 
در دهه ی 90، رمی گفنی معروف ترین هنرمند آرایشگر در نیویورک بود و برای سالن بسیار معروفی کار می کرد. مشتریان او همگی چهره های سرشناسی بودند. رمی به راستی یک نابغه ی خلاق بود. او به خلق لوازم آرایشی می اندیشید که با هزینه ی اندک، تأثیری باورنکردنی داشته باشند. او بارها با صاحبان سالن صحبت نمود و آنان را به این کار دعوت کرد، اما همگی پیشنهاد او را رد کردند.

رمی هنوز آماده ی آن نبود که کار خودش را شروع کند، اما حادثه ای به او کمک کرد. او در اوایل دهه ی سی زندگی اش، مبتلا به سرطان لنف شد، تحت شیمی درمانی قرار گرفت و سالن او را اخراج کرد.

خب، بیماری سرطان رمی را قاطع تر کرده بود.  او با مطالعه ی بیماری خود به این نتیجه رسید که چیزی برای از دست دادن ندارد. او نمی خواست در گوشه ای خودش را جمع کند و بمیرد. رمی می خواست رویای خود را دنبال کند. او دوازده هزار دلار از والدین خود وام گرفت و در همان آپارتمان خود، لوازم آرایش رمی را به راه انداخت. امروزه، شرکت رمی بیش از یازده میلیون دلار ارزش دارد، در ضمن سالنی که رمی در آن کار می کرد بسته شده است.


فکر بزرگ: دانی دویچ

Ramy Gafni





 








M.T

0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com