This blog is about books, eBooks , my memories .

Sunday, March 6, 2016

از این آواز دل در اضطراب است/ رگ جان زین صدا در پیچ و تاب است




« از آن فریاد نــــاظر بر زمین جست
زد از روی تعــــــجب دست بر دست

که شوقم برد از جا این صدا چیست؟
به گوشم این صدای آشـــــنا چیست؟

از این آواز دل در اضــــــطراب است
رگ جان زین صدا در پیچ و تاب است

به شادی می دود اشــکم چه دیده است
نـــوید وصــــل پنـــــداری شنیده است

قد من راســــت شد بارش که برداشت
دلم خـــوش گشت آزارش که برداشت.»


سلام، سال نو مبارک

صدایش را می شنوی؟ صدای پای بهار را می گویم، امروز شانزده اسفند بود، حالا فقط ۱۳ تا بهار مانده است. 

 
پارمیس، ببین،این کوچولوها حالا یک روزه هستند. عید نوئل، همان وقت که شمارشگر گوگل بی صبرانه انتظار رسیدن سال نو میلادی را می کشید، تو با غصه گفتی چرا ما شمارش معکوس نداریم، چرا گوگل برای ما تصاویر بامزه نمی سازد؟ 

خوب، برای آن که گوگل ایرانی نیست. من به اندازه ی گوگل هنرمند نیستم و برایم یک ریزه سخته که تصاویر خوشگل و بامزه برایت طراحی کنم، اما ساعت و تقویم که دارم، پس غصه نخور خودم برایت تایمر می شوم و بهت می گویم تا بهار چند روز باقی مانده است، باشه؟ ۱۳ روز، آره دقیقاً ۱۳ روز تا یکشنبه اول نوروز باقی است، پس از این نفس های آخر سال ۹۴ نهایت استفاده را ببر.  راستی هنوز عکس دسک تاپم همان تصویر Santa Tracker گوگل است که به من می گوید تا سال 2016 فقط 6 روز و 5 ساعت و 56 دقیقه و 15 ثانیه باقی مانده است :)

تا بعد، سال نو هم مبارک :)



0 comments:

Post a Comment

Recent Posts

My Blog List

Blog Archive

Powered by Blogger.

Text Widget

Copyright © iIslandbooks | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com